Správa Společenství Vlastníků Jednotek (SVJ)

Administrativní správa SVJ:

  • poradenství při založení SVJ
  • sepsání stanov na základě připomínek majitelů bytů k námi předaným vzorovým stanovám
  • evidence vlastníků
  • předpis nájmu a úhrad za služby spojené s bydlením
  • evidence odběratelů a dodavatelů, resp. pohledávek a závazků
  • evidence o příjmech a nákladech vynaložených na opravy a údržbu (vč. Kalkulace příspěvků do fondu oprav)
  • vedení pokladny SVJ
  • podrobné a přehledné vedení účetnictví
  • vyúčtování služeb spojených s bydlením (dle platných vyhlášek a stanov)
  • pojištění nemovitosti
  • Technická správa:

  • vedení technické dokumentace
  • zajišťování drobné údržby
  • evidence termínů a zajištění následných prohlídek a revizí vyhl. zařízení (komíny, hromosvody, plyn,výtahy)
  • plánování oprav a údržby z hlediska kumulace fin. prostředků
  • převzetí styku s dodavateli medií do objektů
  • jednání s dodavatelskými subjekty na údržbu,opravy a rekonstrukce(výběrová řízení)
  • příprava smluv s dodavateli, dohled nad kvalitou prováděných prací a uplatňování reklamací
  • bezpečnost a požární ochrana
  • zajištění úklidu nemovistosti
  • zajištění údržby zeleně jež náleží k objektu
  • zajištění úklidu sněhu
  • Naše přednosti:

  • Veškerá jednání s dodavatelskými subjekty jsou vedena s maximálním ohledem na celkové snížení nákladů
  • Veškeré drobné údržbářské práce jsou zahrnuty v základní ceně za bytovou jednotku
  • V případě volné místnosti ve společných prostorách, zřízení kanceláře a dle dohody i 5x týdně přítomnost zástupce správce přímo v objektu

  • Web design: 6th Corner Ltd. | 2009